EJNER HESSEL

Luk
EJNER HESSEL
Privat
Erhverv
EJNER HESSEL

Har du spørgsmål?

Find din nærmeste afdeling eller kontakt vores kundeservice.

Ejner Hessel A/S

Jyllandsvej 4

CVR nr. 58811211

Tilbage

Kontakt os

Udfyld de nødvendige felter herunder og send os din besked/spørgsmål i kommentarfeltet, og så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.

Privat
Erhverv

Luk

Find din bilLeasing & finansieringVærksted & service

Har du spørgsmål?

Find din nærmeste afdeling eller kontakt vores kundeservice.

Ejner Hessel A/S

Jyllandsvej 4

CVR nr. 58811211

Tilbage

Kontakt os

Udfyld de nødvendige felter herunder og send os din besked/spørgsmål i kommentarfeltet, og så kommer vi retur til dig hurtigst muligt.

Din kurv er tom.

Forside / Værksted & service / Ydelser / Service / Fordels- & serviceaftaler / Renault serviceaftale /

Vilkår og betingelser for Renault serviceaftale

Vilkår og betingelser for Renault Serviceaftale

Disse betingelser (”Betingelserne”) finder anvendelse som integrerede aftalevilkår ved indgåelse af enhver form for serviceaftale (”Aftalen”) mellem en kunde (”Kunden”) og Ejner Hessel A/S (”EH”) vedr. Kundens personbil (”Bilen”), med mindre andet skriftligt er indeholdt i selve Aftalen. Betingelserne gælder såvel for fossile (”ICE”) som for elektriske (”EV”) personbiler med de fornødne modifikationer, jfr. nedenfor.

 

Serviceaftalen omfatter:

·         Alle serviceeftersyn af Bilen i henhold til fabrikantens forskrifter (serviceprotokollen). Herunder alle de reservedele, arbejdsløn og hjælpematerialer der udgør et autoriseret serviceeftersyn.

1. Generelt

a. Serviceeftersyn skal udføres på et af EH’s Renault-værksteder.

b. Kunden skal ved ICE selv løbende kontrollere Bilens oliestand og andre motorvæsker mellem

serviceeftersynene.

c. På både ICE og EV skal kunden derudover selv løbende kontrollere kølervæske- og bremsevæskestand mellem serviceeftersynene.

d. Serviceeftersyn kan tidligst udføres 1500 km / 30 dage inden det fastsatte kilometerinterval / tidspunkt for serviceeftersyn.

d. Fabrikantens tids- og/eller kilometerbestemte frister for udførelse af serviceeftersyn samt alle øvrige forskrifter for løbende vedligeholdelse

(herunder tillige kampagner, tilbagekaldelser mv.) skal stedse overholdes, da overskridelse af disse kan medføre tab af Bilens fabriksgaranti.

 

2. Gyldighedsperiode, opsigelse, ansvar og ændringer

a. Aftalen løber fra Aftalens tegningstidspunkt og i det antal år/antal services som er valgt ved aftalens indgåelse. Aftalen udløber ved udløbsdatoen eller når det aftalte antal serviceeftersyn er gennemført. Bliver det sidste antal serviceeftersyn udført før aftalen tidsmæssigt udløber, vil Kunden fortsat skulle betale indtil aftalens tidsmæssige udløb.

 

Eksempel: En Aftale på 3 service over 3 år ophører efter kun 30

måneder, fordi Bilen har fået udført de 3 serviceeftersyn. Kunden skal

derfor betale de sidste 6 måneders ydelser til EH, eller slutafregne hele restbeløbet.

b. Det er Kundens eget ansvar at være opmærksom på, at eventuelle obligatoriske serviceeftersyn bliver udført inden Aftalens udløb.

c. Aftalen kan ophæves af EH med øjeblikkelig virkning ved væsentlig misligholdelse. Væsentlig misligholdelse anses som værende manglende

overholdelse af Kundens forpligtelser herunder særligt pkt. 6.b. I tilfælde af misligholdelse er Kunden forpligtet til at betale den samlede opgjorte

resterende forpligtelse på Aftalen (positiv opfyldelsesinteresse) tillige med evt. erstatning udenfor kontraktforhold efter dansk rets almindelige

regler.

d. Hvis Bilen meldes stjålet eller totalskades, er det Kundens ansvar skriftligt at underrette EH. Aftalen ophører herefter den dato EH er kontaktet, dog tidligst lb. mdr.+5 mdr. efter tegningstidspunktet.

 

3. Ansvar for tab

Med respekt af præceptiv lovgivning, er EH ikke ansvarlig overfor Kunden for

indirekte tab eller anden afledt skade, som Kunden måtte lide. EH’s samlede erstatningsforpligtelse skal under alle omstændigheder være begrænset til

det beløb, som Kunden har betalt til EH i aftaleperioden.

 

 

4. Ændring af vilkår

EH har ret til at ændre Betingelserne og/eller Aftalen uden forudgående godkendelse fra Kunden. I tilfælde af væsentlige ændringer af Betingelserne

og/eller Aftalen bliver Kunden informeret herom. Ændringer træder i kraft én (1) måned efter, at Kunden har fået meddelelse om ændringen. I tilfælde af sådanne ændringer har Kunden dog ret til skriftligt senest to (2) uger inden ændringens ikrafttræden at opsige Aftalen til ophør fra og med dagen for ændringens ikrafttræden.

 

5. Forlængelse og/eller overdragelse til ny ejer

a. Hvis Kunden ønsker at forlænge aftaleperioden, kan Kunden henvende sig til EH, så der i fællesskab kan foretages en forlængelse af Aftalen. Se afsnit 7.

b. I forbindelse med salg af Bilen inden for aftaleperioden, kan Kunden overdrage Aftalen til den ny ejer, men kun såfremt der forudgående for

overdragelsen indhentes skriftlig godkendelse hertil fra EH, hvilken godkendelse EH ensidigt kan nægte uden angivelse af årsag.

 

6. Betaling

a. Den i Aftalen oplyste pris er den månedlige ydelse til EH.

b. Ved manglende rettidig betaling vil Aftalen ophøre, når første rykkers sidste indbetalingsfrist er overskredet.

 

7. Serviceaftalen dækker ikke

a. Reparationer såsom justeringer og udskiftning af mekaniske- og elektroniske komponenter og udtjente sliddele så som bremser, styretøjsdele, kobling mv.

b. Tandrem, multirem, partikelfilter, additiver, kæde, AdBlue og gearolie (ved ICE).

c. Dæk, fælge og reservehjulsudstyr samt kontrol og justering af hjulindstillinger.

d. Lak, karrosseri, ruder, glas og spejlglas uanset årsag.

e. Vask og kosmetisk vedligeholdelse samt alt, der kan betragtes som kosmetisk udstyr (f.eks. sædebetræk, interiørdele, beklædning, lak,

lister og emblemer).

f. Bjærgning og udrykning med vagtbil.

g. Gebyrer til offentlige instanser (f.eks. periodesynsgebyr, vægtafgift, forsikringer) samt brændstof (ved ICE).

 

8. Tvister

Hvis der opstår uenighed mellem kunden og EH, henvises der til

Ankenævn for biler – www.bilklage.dk.

 

9. Kontakt

Alle henvendelser til servicekontraktafdelingen hos EH, kan ske via e-mail til [email protected]. Skriv venligst Bilens nummerplade i emnefeltet, samt hvad henvendelsen drejer sig om.

 

10. GDPR

Ved indgåelse af Aftalen udleverer Kunden til EH en række personoplysninger.

De nævnte oplysninger vil udelukkende af EH blive anvendt som led i opfyldelsen af Aftalen. For så vidt angår hjemmel til opbevaring og håndtering

af de udleverede oplysninger henvises til:

www.hessel.dk/kontakt/kundeservice/persondatapolitik

Betalingskort udløb

Såfremt dit betalingskort udløber vil der blive fremsendt e-mail med link til fornyelse af kortoplysninger.

Kortoplysninger

Ved tilmelding til automatisk trækning giver du tilladelse til at gemme samtlige nødvendige betalingskortsoplysninger til brug for automatisk debitering af dit betalingskort. Disse oplysninger slettes når aftalen ophører.

Prisen

Alle priser er inklusiv 25% dansk moms med mindre andet er oplyst.

Levering

Når tilmelding er blevet bekræftet kan den købte services tages i brug og varen kan derfor regnes som leveret.

Reklamation

Enhver form for reklamation skal rettes direkte til {{account.name}}.

Ved spørgsmål til dit køb, kontakt {{account.name}}.

Map

Betalingsplan

0 kr./md.

Herunder finder du betalingsplanen for bilen

    Første ydelse

    Etableringsgebyr0 kr.
    3 mdr. forudbetalt leasingydelse0 kr.
    1. måneds leasingydelse0 kr.
    I alt ved oprettelse:0 kr.

    Betalingsplan

    Totalpris i perioden:0 kr.